Hoeveel kost deze boekhouder?

Als accountantskantoor hechten wij veel waarde aan heldere communicatie en transparante tarieven. Het hanteren van een tarief per uur biedt flexibiliteit en transparantie, zowel voor ons als voor onze klanten. Elke onderneming is uniek en kan variëren in complexiteit en benodigde tijd. Door een tarief per uur te hanteren, kunnen we flexibel zijn en ons aanpassen aan de specifieke behoeften van iedere ondernemer. Daarnaast willen we ook eerlijk zijn en geen erelonen aanrekenen als er geen prestaties zijn geleverd.


Natuurlijk begrijpen we dat dit voor startende ondernemers lastig kan zijn, want hoeveel uren zijn er nu precies nodig om jouw boekhouding op punt te houden? En wat als je in het begin 1001 vragen hebt, maar na enkele maanden niet meer? Daarom bieden we voor alle starters de mogelijkheid om te kiezen voor een vaste prijs per maand op maat van jouw onderneming. Contacteer ons vrijblijvend!


Ook voor ervaren ondernemers is er een mogelijkheid om over te stappen naar een vaste prijs per maand zodra we inzicht hebben in het werkvolume, de moeilijkheidsgraad en de aard van de activiteiten.


Wij hanteren per dossier één uurtarief voor alle werkzaamheden, afhankelijk van de gewenste bereikbaarheid en expertise:

Oprichtingen

Voor de oprichting van jouw onderneming hanteren we altijd een  vaste prijs  afhankelijk van de gewenste ondernemingsvorm en personalisatie. Als expert in startende ondernemingen begeleiden we jou hierin stap voor stap. We geven jou een handig overzicht zodat duidelijk is welke ondernemingsvorm het beste bij jou past.


Voor de verdere opvolging van jouw dossier wordt er ook meteen een vaste prijs per maand voorgesteld zodat je niet voor onverwachte kosten komt te staan.

Softwarekosten

Om tijd te besparen en efficiënter te werken maken we gebruik van een volledig digitale administratie. Hierbij worden verschillende tools gebruikt om te streven naar een real-time boekhouding met een interactieve samenwerking die volledig online kan verlopen. Deze kosten worden doorgerekend naar jou:


  • Voor eenmanszaken schommelt dit rond de 15,00 EUR per maand
  • Voor vennootschappen schommelt dit rond de 30,00 EUR per maand